cover-wrzesien2017cover-wrzesien2017Wizualizacja glowna 3Dcover dzieci_okwrzesien_1_2
Jeśli nie udało się Państwu znaleźć zdjęcia, którego szukaliście, prosimy wpisać słowo kluczowe w szarym polu wyszukiwarki aby (na górze strony) wyszukać zdjęć w banku 60 mln fotografii i grafik.

Wystarczy wpisać słowo kluczowe w szarym polu wyszukiwarki.

 

Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera i odbierz
kupon rabatowy -5%.
Co miesiąc Ikony -50 procrozdajemy
nowe nagrody.
Dodaj opinię o sklepie
Ocena: 4.90 (136 głosów)

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Najczęściej zadawane pytania:


 

1. Jak znaleźć zdjęcie o określonej tematyce?

W pierwszej kolejności  należy  wybrać  zdjęcie z kategorii udostępnionych na naszej stronie.  Korzystamy z banku zdjęć fotolia,  który umożliwia znalezienie zdjęcia odpowiadającego Twoim wymaganiom. Wyszukanie jest łatwe i proste należy wpisać  w  pole „szukaj” znajdujące się  w lewym górnym rogu ekranu  odpowiednie słowo kluczowe.

 

2. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie Grafdeco.pl?

- Przelew standardowy, nr konta oraz formularz przelewu dostępny jest po wybraniu tej formy płatności.
- Szybkie płatności: Przelewy24
- Karta kredytowa Visa, Mastercard za pośrednictwem serwisu Przelewy24
- Paypal
- gotówką w siedzibie firmy

 

3.  Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków na koncie Marpress Sp. z o.o. zgodnie z §5 ust. 2 Regulaminu Sklepu.

4. Czy wysyłacie fototapety za pobraniem?

Z uwagi na indywidualny charakter każdego zamówienia, produkcje zaczynamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

 

5. Czy mogę zamówić fototapetę z moich zdjęć?

Tak, jest to możliwe, na stronie udostępniliśmy przycisk wydrukuj fototapetę z własnego zdjęcia (usługa dostępna dla zalogowanych klientów).  Pliki z których możemy drukować powinny być zapisane w formacie jpg w dużej rozdzielczości. Po wgraniu pliku panel kadrowania wyliczy maksymalną wielkość wydruku.

 

6. Dlaczego korzystając z własnego zdjęcia nie mogę wybrać dużego formatu fototapety?

Panel kadrowania pokazuje maksymalny rozmiar możliwy do wydruku  na podstawie jakości wgranego zdjęcia. Przy słabej jakości zdjęcia duże formaty wydruku nie będą dostępne.

 

7. Czy istnieje możliwość własnego wykadrowania zdjęcia?

Oczywiście, po kliknięciu w wybrane zdjęcie   pojawi się panel kadrowania, w którym można wybrać rozmiar zdjęcia oraz dodać efekty specjalne.

 

8. Czy kolory na gotowych fototapetach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?

Kolory zdjęcia na stronie grafdeco.pl mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów jakie osiągniesz drukując zamówioną fototapetę. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.


9. W koszyku wybrałem płatność Przelewy24 lub PayPal ale nie skończyłem procesu płatności, jak mogę zapłacić?

Najprostszym sposobem wznowienia transakcji płatności do konkretnego zamówienia jest przejście do Panelu klienta (na górze strony), następnie należy kliknąć zakładkę Twoje zamówienia, odszukać swoje zamówienie, (kliknąć szczegóły) oraz kliknąć zakładkę Opłać zamówienie. Sesja płatności zostanie wznowiona. Oczywiście można również dokonać płatności tradycyjnym przelewem, szczegóły znajdą Państwo w zakładce Płatności.

 

10. Kurier przywiózł uszkodzoną paczkę co robić?

Przed odebraniem paczki, obejrzyj  ją dokładnie, czy nie jest uszkodzona. Jeśli zauważysz w obecności kuriera, że opakowanie jest uszkodzone, otwórz je i sprawdź czy produkt znajdujący się w środku  jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli produkt posiada ślady uszkodzeń sporządź „protokół szkody” w obecności kuriera, zatrzymaj kopie protokołu szkody podpisaną przez kuriera i przeslij do nas mailem lub pocztą z opisem uszkodzeń.

 

11.  Skąd mam wiedzieć na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

O każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą e-mail.

Nasze statusy zamówień:

Zamówienie złożone  - zamówienie zostało poprawnie złożone.


Oczekiwanie na wpłatę  - po dokonaniu wyboru metody płatności, taki status będzie widoczny do momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie Marpress Sp. z o.o.


Płatność zaakceptowana - ten komunikat otrzymujesz  po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na koncie Marpress Sp. z o.o. Zamówienie zostaje przekazane do produkcji, od tego momentu liczymy czas realizacji zamówienia.


Przesyłka wysłana - Twoja paczka została przekazana kurierowi. Razem z informacją o wysyłce dostaniesz również numer listu przewozowego abyś mógł/a śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.


Jeśli masz dodatkowe pytania, wyślij do nas e-mail: zamowienia@grafdeco.pl

 

pasek-ikonki_pol_grudzien-2017